Operations Improvement

Wij helpen organisaties operationele performance blijvend te verbeteren door in nauwe samenwerking met de klant de bestaande processen te herontwerpen en de benodigde veranderingen door te voeren. Hiermee stellen wij organisaties in staat om de operationele kosten te verlagen, de customer experience te verbeteren of te voldoen aan wet- en regelgeving.

Hiervoor gebruiken wij onze eigen gestructureerde en pragmatische verbeteraanpak waarin we ons samen met de klant richten op resultaat. De belangrijkste aspecten hiervan zijn:
• Feitelijke inzichten in het werkelijke proces en het verbeterpotentieel.
• Het uitvoeren van een gedegen grondoorzakenanalyse.
• Doorvoeren van Quick Wins om direct onnodige verspilling te elimineren.
• Realiseren van haalbare, structurele en meetbare verbeteringen.
• Zorgvuldige overdracht en aanzetten tot continuous improvement.

Onze consultants hebben ruime kennis en ervaring op het gebied van Lean Six Sigma, zijn in staat om data om te zetten in waardevolle inzichten en gebruiken geavanceerde tools als Process Mining om snel tot realisatie te komen.