Process Mining

Wij helpen organisaties om continu te verbeteren. Hiervoor maken we gebruik van de allerlaatste technieken en applicaties. Een belangrijke innovatie op dit gebied is process mining. Wij zien process mining als aanjager voor het mogelijk maken van continu verbeteren. Process Mining maakt de processen voor iedereen feitelijk inzichtelijk. Het is daarmee de big data oplossing op het gebied van processen. Het helpt bedrijven met verbeteren van de 1) Customer Journey, 2) Operational Excellence en 3) Risk/Compliancy

Customer Journey: De optimale beleving voor de klant over de kanalen heen.

Toegevoegde waarde
• De werkelijke customer journey in beeld brengen
• Niet meer verbeteren op basis van gevoel van alle klanten
• Inzicht in of “de belofte” wordt waargemaakt
• De klant kunnen volgen over de kanalen heen

Resultaat
• Meer toegevoegde waarde voor de klant (onderscheidend vermogen)
• Voorkomen van klantverlies door slechte uitvoering van processen

Operational Excellence: Alles binnen uw organisatie in één keer goed, op tijd en tegen de laagste kosten.

Toegevoegde waarde
• Snel en feitelijk inzicht in de knelpunten en het verbeterpotentieel van uw operatie
• Business case en roadmap om verbeterinitiatieven te onderbouwen
• Agile veranderaanpak, gericht op het realiseren van resultaten op een iteratieve en incrementele manier

Resultaat
• Lagere operationele kosten en betere processen om klanten te bedienen

Risk/Compliancy: Een beheerste uitvoering die voldoet aan de wet- en regelgeving en interne controles.

Toegevoegde waarde
• Grip op de afwijkingen van het beschreven proces
• Controle gebaseerd op feiten en op basis van alle gevallen
• 4-ogen principe in 1-oogopslag zichtbaar
• Controle is eenvoudig herhaalbaar
• Inrichten van data gedreven risk, audit, compliancy processen

Resultaat
• Real time inzicht in risico’s (preventief) in plaats van achteraf (detectief)
• Significante kostenbesparingen (door data gedreven processen in te richten)